سه شنبه, آوریل 23, 2024
   
اندازه‌ی متن

لیست حمایت‌های مالی

پرینت

لیستی از افرادی که برای بهبود و پیش‌برد فعالیت‌های بنیاد دانش‌آزاد دونیشن (حمایت مالی) کرده‌اند را مشاهده می‌کنید.

این لیست به مرور و در طول مدت جشنواره تکمیل خواهد شد. درصورتی که می‌خواهید به بنیاد دانش آزاد و پروژه‌های مرتبط با آن کمک کنید از صفحه‌ی حمایت مالی استفاده کنید. همچنین می‌توانید حمایت‌های خود را در طول جشنواره به صورت نقدی به مسئول مربوطه اهدا نمایید.

نوع کمک مبلغ نام موارد مصرف
حضوری ۱۶۰ هزار تومان باقی مانده‌ی دونیشن افراد جامعه از سال قبل چاپ پوستر
حضوری  ۱۵ هزار تومان ناشناس چاپ پوستر
 حضوری  ۲ هزار تومان  ناشناس چاپ پوستر
حضوری   ۱۶۰ هزار تومان  سیدمحمدمسعود صدرنژاد چاپ پوستر

درخواست همکاری برای توزیع و نصب پوسترها

پرینت

به استحضار کلیه‌ی علاقه‌مندان به همکاری در زمینه‌ی نصب و توزیع پوسترهای جشنواره‌ی روز آزادی نرم‌افزار می‌رساند جهت دریافت پوسترها می‌توانید از ساعت ۱۶ الی ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۶ شهریور در جلسه‌ی بنیاد دانش آزاد در محل برگزاری جلسات بنیاد به نشانی پایین‌تر از خیابان شهید وحید دستگردی (ظفر) - خیابان شهید علی یزدان پناه - ساختمان شماره ۲ وزرات ارتباطات - اتاق جلسات طبقه‌ی دوم حضور نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه‌ی صورت‌جلسه یا صفحه‌ی جلسات برگزار شده در ویکی بنیاد دانش آزاد مراجعه یا جهت دریافت پاسخ پرسش‌های خود می‌توانید در لیست پستی بنیاد ثبت‌نام نمایید. لازم به ذکر است دوستانی که به هر دلیلی موفق به حضور در این ساعات نشوند می‌توانند جهت ثبت و دریافت پوسترها ضمن حفظ نظم جلسه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ همین روز در جلسه‌ی ۱۸۱ام گروه کاربران گنو/لینوکس تهران واقع در طبقه‌ی همکف همین ساختمان به آقای سیدمحمدمسعود صدرنژاد مراجعه نمایند.

مهلت ارسال مقالات

پرینت

برای ارسال مقالات حداکثر تا تاریخ ۲۳ تیر ۱۳۹۲ از طریق فرم ارسال مقاله اقدام نمایید.

دبیرخانه‌ی همایش

qrcode

روزشمار روز آزادی نرم‌افزار

روز شمار بالا مربوط به روز جهانی آزادی نرم‌افزار است که در بسیاری از نقاط دنیا در تاریخ شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ جشن گرفته می‌شود. جشنواره‌ی روز آزادی نرم‌افزار در تهران در تاریخ ۳ مهر ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد.

دریافت قلم سایت

این سایت از فونت آزاد Iranian Sans استفاده می‌کند. برای دانلود این فونت اینجا کلیک کنید.

محل برگزاری جشنواره

روز آزادی نرم‌افزار در تهران

کاربران نرم‌افزارهای آزاد روز آزادی نرم‌افزار (به انگلیسی:Software Freedom Day) را جشن می‌گیرند. هدف اصلی این جشن‌ها، معرفی این مفهوم به دیگران و تشویق آن‌ها به استفاده از نرم‌افزارهای آزاد است.

اولین بار این روز در ۲۸ اوت سال ۲۰۰۴ توسط ۷۰ گروه در نقاط مختلف جهان جشن گرفته شد. امسال ۲۷۱ گروه کاربری در سراسر دنیا این روز را جشن می‌گیرند. امسال بجز تهران این جشن توسط گروه‌های فعال کاربری شاهین‌شهر، اصفهان، کرج و دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود. امسال بنیاد دانش آزاد مجری برگزاری این جشن در تهران است.

جشنواره‌ی روز آزادی نرم‌افزار سال ۱۳۹۲ در تهران با حمایت سازمان فناوری اطلاعات و سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران و مرکز توسعه و بکارگیری نرم‌افزارهای آزاد/متن‌باز و با محوریت آشناسازی جامعه با نرم‌افزار آزاد و بررسی تفاوت‌های آن با سایر سیستم‌های موجود، در تاریخ چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۸ الی ۱۶:۳۰، در دو بخش کارگاه‌های تخصصی و ارائه‌ها برگزار خواهد شد. به‌صورت همزمان این جشن در تاریخ ۳۰ شهریور در بسیاری از نقاط دنیا با تمرکز بر نرم‌افزارهای آزاد برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که شرکت در این جشنواره برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان می‌باشد.