Demo

تمدید مهلت ثبت ارائه و کارگاه

مهلت ارسال ارائه برای بخش‌ عمومی و کارگاه‌ها روز چهارشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ به پایان می‌رسد. با این وجود با توجه به استقبال گستردهٔ جامعه، مهلت ارسال ارائه تا تاریخ ۳ مهر ۱۳۹۵ تمدید شده است. افرادی که تا کنون موفق نشده‌اند ارائهٔ خود را در سایت ثبت کنند، حداکثر تا تاریخ ۳ مهر ۱۳۹۵ مهلت دارند، جزییات ارائهٔ خود را در سایت جشنواره ارسال کنند.

برای برگزاری جلسهٔ سنجش علمی ارائه‌ها تا قبل از تاریخ ۳ مهر ۱۳۹۵ با افرادی که پیشنهاد برگزاری ارائه یا کارگاه داده‌اند، تماس گرفته می‌شود. و نتیجهٔ سنجش علمی و بحث در مورد ارائه از طریق برد عمومی ترللو منتشر می‌شود و پس از جمع‌بندی، اشکالات ارائه مشخص و به ارائه‌دهنده‌ها ارسال می‌شود، و ارائه‌دهنده تا ۲ روز بعد از آن فرصت دارد که اشکالات را برطرف کند و محتوای اصلاح‌شده را دوباره در جلسهٔ حضوری ارائه دهد.

برای سنجش علمی بخش کارگاه‌ها نیز پس از هماهنگی با برگزارکننده، جلسهٔ حضوری تشکیل می‌شود. اسامی افرادی که در جلسهٔ سنجش علمی حضور داشته باشند یا در روال سنجش علمی ارائه‌ها مشارکت کنند به عنوان تیم اجرایی، در بخش سنجش علمی در سایت درج خواهد شد. همچنین از افرادی که ارائهٔ آن‌ها در بخش عمومی پذیرفته نشود، در بخش پوستر دعوت خواهد شد. جهت آشنایی با بخش پوستر، توضیحات مربوط به آن را در صفحهٔ ارائهٔ پوستر در ویکی‌پدیا مطالعه کنید.

به علت استقبال بیش از حد جامعه، این امکان هست که بعضی از کارگاه‌ها و ارائه‌ها با هم تلفیق شده و به صورت گروهی ارائه شود. در این مورد با ارائه‌دهندگان و برگزارکنندگان کارگاه‌‌ها، هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد.

با آرزوی موفقیت