Demo

درخواست همکاری برای تصویربرداری

انتشار آزاد محتوای ارائه‌ها و کارگاه‌ها بعد از برگزاری از مهمترین اهداف این جشنواره است. در دورهٔ پیشین تلاش شد که تمام ارائه‌ها و کارگاه‌ها به طور کامل فیلمبرداری و تدوین شود و بعد از تدوین در مجموع ۱۲ ساعت فیلم ارائه و کارگاه به دست آمد که با بالاترین کیفیت در سایت‌های یوتیوب، آرشیو و تخته‌سفید آپلود شدند. همچنین در جشنوارهٔ سال ۹۲ دو تا از ارائه‌ها به طور کامل آپلود شدند. قرار گرفتن لینک‌های دانلود مرتبط با تمام فیلم‌های ضبط شده روی صفحهٔ اصلی جشنوارهٔ سال ۹۴ و سال ۹۲ بیانگر اهمیت این موضوع برای تیم اجرایی جشنواره است.

با این حال با تمام تلاش‌هایی که در این رابطه صورت گرفت به دلایل عمدتا سخت‌افزاری امکان فیلمبرداری تعدادی از کارگاه‌ها فراهم نشد و تعدادی از آن‌ها با کیفیت‌های بسیار پایین ضبط شد که در نتیجه از برخی از آن‌ها در هنگام تدوین صرف نظر شد و برخی نیز با دشواری بسیار زیادی تدوین و سپس آپلود شدند. مهمترین عامل این رخداد همزمانی ارائه‌ها بود. در سال ۹۲ سه کارگاه و یک بخش همایش به صورت موازی برگزار شد و در سال ۹۴ شش بخش موازی وجود داشت که از این میان سه کارگاه و یک بخش همایش نیازمند فیلمبرداری بود و لازمهٔ اینکار داشتن تجهیزات چهار برابر حد متعارف سایر همایش‌ها بود. تعداد بخش‌های موازی در این دوره یعنی سال ۹۵ نسبت به دورهٔ قبل هم افزایش یافته است و دلیل اصلی آن استقبال بالای مخاطبین و همچنین تعداد بالای ارائه‌ها و کارگاه‌های ثبت شده و اهمیت کمیت و کیفیت محتوای جشنواره برای برگزارکنندگان آن است. بنابراین در این دوره، مشکل کمبود امکانات تصویربرداری حتی نسبت به دوره‌های قبل بیشتر خواهد بود.

با توجه به این مقدمه و با توجه به سابقهٔ این جشنواره در خصوص تدوین و آپلود و انتشار محتوا با بالاترین کیفیت صدا و تصویر موجود در دوره‌های قبل، از تمام دوستانی که در این زمینه امکان مشارکت دارند، تقاضا داریم که درصورت تمایل به همکاری در این زمینه با تیم اجرایی جشنواره تماس بگیرند.

پیشنهادات خود را در این خصوص با ایمیل جشنواره به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا شمارهٔ ۰۹۳۸۲۵۰۱۴۸۷ (مسعود صدرنژاد) در میان بگذارید.

همچنین امکان استفاده از بودجهٔ جشنواره برای تصویربرداری وجود دارد برای همین اگر پیشنهاد قیمت خوبی دارید هم با تیم اجرایی تماس بگیرید. موارد لازم برای فیلمبرداری درست جشنواره حداقل پنج عدد دوربین حرفه‌ای و با کیفیت بالا به همراه سیم‌رابط و کارت حافظه اضافه و پایه و پنج عدد میکروفون جدا که امکان اتصال به ارائه‌دهنده را داشته باشد و همچنین پنج نفر که قبلا تجربهٔ فیلمبرداری کلاس یا کارگاه را داشته باشند است.