Demo

تمدید مهلت ارسال مقالات

مهلت ارسال مقاله برای بخش‌ عمومی و کارگاه‌ها روز جمعه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ به پایان می‌رسد و داوری مقالات در برد ترللوی جشنواره، از فردای آن روز آغاز می‌شود. با این وجود با توجه به استقبال گستردهٔ جامعه، مهلت ارسال مقاله تا تاریخ ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ تمدید شده است.

افرادی که از قبل چکیدهٔ مقالهٔ خود را در سایت ثبت کرده اما مقاله‌شان را ارسال نکردند، بایستی حداکثر تا تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ فایل pdf ارائهٔ خود را به دبیرخانهٔ جشنوارهٔ روز آزادی نرم‌افزار ارسال کنند.

افرادی که درخواست برگزاری کارگاه دارند، تا ۲۵ شهریور فرصت دارند، شیوهٔ برگزاری و محتوای کارگاه پیشنهادی خود را تکمیل و تصحیح کنند.

داوری و بحث در مورد مقالات ارسال شده از طریق برد عمومی ترللو، صورت گرفته و پس از جمع‌بندی، اشکالات مقاله مشخص و به نویسنده ارسال می‌شود، و نویسنده تا ۵ روز بعد از آن فرصت دارد که اشکالات را برطرف کند و مقاله را دوباره به دبیرخانهٔ جشنواره ارسال کند. برای داوری بخش کارگاه‌ها پس از هماهنگی با برگزارکننده، جلسات حضوری تشکیل می‌شود و در جلسهٔ حضوری مقالات داوری خواهند شد، اسامی افرادی که در جلسهٔ داوری حضور داشته باشند یا در روال داوری مقالات مشارکت کنند به عنوان تیم اجرایی، در جدول داوری علمی در سایت درج خواهد شد. همچنین از افرادی که مقالهٔ آن‌ها برای ارائه در بخش عمومی پذیرفته نشود، در بخش پوستر دعوت خواهد شد. جهت آشنایی با بخش پوستر، توضیحات مربوط به آن را در صفحهٔ ارائهٔ پوستر در ویکی‌پدیا مطالعه کنید.

به علت استقبال بیش از حد جامعه، این امکان هست که بعضی از کارگاه‌ها و ارائه‌ها با هم تلفیق شده و به صورت گروهی ارائه شود. در این مورد با ارائه‌دهندگان و برگزارکنندگان کارگاه‌‌ها، هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد.

در هفتهٔ پیش‌رو با تمام ارائه‌دهندگان و برگزارکنندگان کارگا‌ه‌ها برای هماهنگی مکان و زمان جلسات تماس گرفته می‌شود.

با آرزوی موفقیت

۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۹ تا ۱۷