Demo
  • خانه
  • معرفی
  • شرکت در جشنواره

شرکت در جشنواره

شرکت در این جشنواره بدون هیچ محدودیتی برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. در صورت تمایل می‌توانید، از طریق صفحهٔ اعلام حضور، حضور خود را در جشنواره اعلام کنید، یا در خبرنامهٔ جشنواره عضو شوید. ایمیل‌های شما نزد تیم اطلاع‌رسانی محفوظ بوده و تنها برای اطلاع‌رسانی همین رویداد و دوره‌های بعدی جشنوارهٔ روز آزادی نرم‌افزار تهران استفاده خواهد شد. همچنین می‌توانید لینک RSS صفحهٔ اخبار را به برنامهٔ خبرخوان خود اضافه کنید.

جشنواره روز آزادی نرم‌افزار برای برگزاری بهتر به کمک‌های داوطلبانه شما عزیزان نیاز دارد.

برای حمایت علمی از جشنواره، ابتدا شرایط برگزاری کارگاه و اعلامیهٔ فراخوان ارسال مقاله را مطالعه نمایید و سپس از طریق فرم ارسال مقاله اقدام به پیشنهاد موضوع یا ارسال مقاله نمایید.

همچنین می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی از دوستان خود دعوت کنید تا در جشنواره مشارکت کنند یا یک نسخه از بنر تبلیغاتی را در وبلاگ خود قرار دهید و با انتشار یک مطلب از آنها هم دعوت کنید در این جشنواره شرکت کنند. همچنین پوستر جشنواره با کیفیت بالا در صفحهٔ بنر و پوستر تبلیغاتی قرار گرفته و می‌توانید یک نسخه از آن را چاپ و در جایی که دوست دارید نصب کنید.

هزینه‌های این جشنواره از طریق حمایت مالی داوطلبانهٔ افراد (دونیشن) و کمک اسپانسر‌ها تامین می‌شود. شما هم می‌توانید برای کمک به تامین هزینه‌های این جشنواره حمایت مالی کنید. فهرست حامیان مالی و مبلغ حمایت شده به همراه ریز هزینه‌ها در صفحهٔ معرفی حامیان مالی درج می‌گردد. همچنین در هنگام حمایت مالی می‌توانید مشخص کنید که مبلغ واریزی برای چه منظوری می‌خواهید استفاده شود. به خاطر داشته باشید که حمایت شما بیش از مبلغ آن برای جامعه نرم‌افزار آزاد سودمند خواهد بود.

برای همکاری در امور اجرایی و روند برگزاری جشنواره، همکاری با تیم اجرایی را مطالعه کنید.

درصورت وجود هر گونه سوال یا ابهام دربارهٔ جشنواره از فرم تماس با ما استفاده کنید.

به امید دیدار در جشنوارهٔ روز آزادی نرم‌افزار

”نرم‌افزار آزاد بیش از هر چیز

به پشتیبانی جامعه متکی هست“